Super Thiago

7:00




Dicen que ser tí@ es el mejor regalo que un/a herman@ te puede hacer… Y qué gran verdad!! Desde el momento que vi a Thiago #superthiago algo en mi se despertó, un nuevo amor. Por eso me dio tanta rabia perderme su bautizo el pasado sábado por la gastroenteritis (me dolió más perdérmelo que la infección en si) al igual que  me dolió no poder „lucir“ estos magníficos complementos que Marta „Cosetes de Marta“ había preparado para la ocasión. Una corona para el príncipe y la varita para mi, para la Hada Madrina.

Gracias Marta!!! Eres una artista y una gran persona!! Millones de gracias  a todos por todas las visitas y comentarios. Feliz viernes y fin de semana!!


It´s said that the best gift your sibilings can make to you it´s a nephew and/or niece… and What a truth!!! Since the first time I saw Thiago #superthiago something inside of me woke up, a new kind of love. That´s why I was kind of angry when I couldn´t attend to his Baptism last Saturday due to the infection on my stomach (it was more hurtful to miss it than the infection) as well as I miss the chance to show off these amazing complements that Marta „Cosetes deMarta“ made for this occasion; a crown for the prince and a magic wand for Fairy Godmother.

Thank you so much Marta!! You are an artist and an amazing person! Thank you so much for all the visits and comments. Happy Friday and weekend!!



Crown & Magic Wand / Corona y Varita Mágica: COSETES DE MARTA

You Might Also Like

9 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe