Metallized Midi Skirt

7:00 Adriana Bernabé 13 Comments




Falda midi, metalizada y plisada!! puede ser más bonita?? En mi último viaje a España me fui con la maleta casi vacía y aprovechando que pasaba el Black Friday allí, aproveché para cargar y esta falda fue una de las compras. El siguiente punto son los calcetines de red;  debo decir que me considero incondicional de esta tendencia y, aunque aparentemente puede parecer que no encaja en ningún look, es todo cuestión de probar y arriesgar. Espero que os guste tanto como a mi.

Feliz viernes y fin de semana!!!!! Muchísimas gracias por todas las visitas y comentarios.


Midi, metallized & pleated !! can it be more beautiful??? On my last trip to Spain I I decided to travel with an empty suitcase and come back with a full one as I knew I was spending the famous Balck Friday there, and this skirt was one of my multiple purchases. The next point is the net socks; I consider myself unconditional follower of this trend. Although it looks that it doesn´t fit too much in any look, we just have to try and risk. I hope you all like it as much as me.

Happy Friday & Weekend!! Thank you so much for all the visits and comments.



Skirt/falda: Lefties (similar here/aquí)
Jersey: Zara (similar here/aquí)
Biker: Blanco (similar here/aquí)
Bag/bolso: Mango
Shoes/zapatos: Zara (similar here/aquí)

13 Kommentare: