Velvet

7:00 Adriana Bernabé 12 Comments





¿Qué es lo mejor para animarse entre amigas? Cócteles!!! Y eso es lo que hicimos mi amiga Theresa y yo la semana pasada (ayer lo volvimos a hacer… pero es lo que tienen las hormonas, sino es ella soy yo..) y este fue el look que lleve donde el protagonista indiscutible es el top de terciopelo que, yo pensaba que no, pero está pegando fuerte.


Mil gracias por todas las visitas y comentarios. Feliz miércoles!!



What´s the best way to cheer you up when you are with your best friend?? Cocktels!! And that´s what we did my friend Theresa and I last week (ok, we did it yesterday too, but this is how hormones work, if it´s not her, it´s me) and this is the look I wore where the undisputed star is the velvet top. I thought that velvet wasn´t to come so strong as it is, and I love it!!!


Thank you so much for all the visits and comments. Happy Wednesday!!





Top: Zara (new)

Skirt/falda: Pimkie (diy)

Shoes/zapatos: H&M (here/aquí)

12 Kommentare: