My Landscapes

7:00 Adriana Bernabé 23 Comments





Yo y mis paisajes… No lo puedo evitar, pero este lugar es todo un espectáculo… y sí, son solo grúas marítimas, pero yo me pierdo ahí, y si encimas le sumas la puesta de sol, la compañía y un súper look … pues ya no necesitas nada más.


Muchísimas gracias por todas las visitas y comentarios. Feliz miércoles!!




Me and my landscapes… I just can´t help it, but this place is a show… and yes, they are just maritime cranes, but I got lost in there, and on top of that, if you add a sunset, perfect company and a great look … you don´t need anything else.


Thank you so much for all the visits and comments. Happy Wednesday!!





Dress/vestido: Primark (similar here/aquí)

Waistcoat/chaleco: Stradivarius (old)

Bag/bolso: Stradivarius (old)

Scarf/pañuelo: H&M (similar here/aquí)

Shoes/zapatos: Mango (similar here/aquí)

23 Kommentare: