Chanel Inspiration

5:53




Las revistas, los editoriales de moda e inspiración streetstyle son todo un peligro cuando caen en mis manos, ya que doy rienda suelta a mi locura, a mis ganas de arriesgar y de salirme de la línea. Así es como, la inspiración „Chanel“, invadió mi mente y me dejé llevar por ella.

Mil gracias por todas las visitas y comentarios. Feliz miércoles !!


Magazines, fashion editorials and streetstyle inpiration are so dangerous when fall on my hands as a give freedom to my crazyness, my desire to risk and to go out of the line. And that´s how, „Chanel Inspiration“, took over on my mind and I let myself be carried away for it.

Thousand thanks for all the visits and comments. Happy Wednesday!!


T-shirt: Imagenesydeportes (here/aquí)
Skirt/falda: H&M (here/aquí)
Shoes/zapatos: H&M (similar here/aquí)
Denim jacket/cazadora: Zara men (similar here/aquí)
Bag/bolso: Mango (here/aquí)


You Might Also Like

11 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe